onsdag 24. oktober 2012

Lys i mørket!

Eg har altfor lenge hatt ein mørk krok i stova, dessverre akkurat i det hjørnet av sofaen eg likar best å sitja med blad eller bok..og har hatt lampe og hylla liggande ei stund no. Og spurt fint karane rundt meg om ikkje dei kan skru litt for meg. Det har teke litt tid...so tenkte eg at dette klarar eg jo eigentleg heilt fint sjøl! (Er jo relativt handy, og klarte meg fint i eige hus før eg fekk kjærast...er vel noko med at det er so kjekt når karane gjer karslege ting..:) )
Men opp på veggen kom ho altso, bildelista frå IKEA:)
Skrudd opp med mi rosasløyfeaksjonen-skrumaskin:) Lista er nett stor nok til å husa to små-jackar eg fekk i gåve nyleg, litt rosa tråd, min gamle strikkakatt frå barndommen, eit herleg bilde veslebroren min teikna då han var liten (det er meg på motorsykkelen min, med håret rett ut!) og ein finfin oransje Luxo-lampe eg var så heldig å arva etter svigermorfar! :)

Beklager, dårleg mobilbilde..:/
Denne fantastiske teikninga har desverre trekt til seg litt te eller cola som vart sølt under bilderamma,
men det er så kult at eg ikkje kan la vera å ha det framme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar