onsdag 29. mai 2013

Åt skogen...

Idag har eg og storebror gått laus på litt av jungelen utanfor huset mitt, også kalt "hagen".
Han var så grei at han klypte plenen igår, utan oppfordring (det pleier han faktisk å gjera heilt av seg sjølv!) og idag var han ryddemannskap medan eg hang i tretoppane og saga greiner.
Naboen spør meg ein million fleire gonger kvar vår om ikkje eg kan "ta ned de greinene på min side av gjerdet" og eg seiar at jaudå, det skal eg nok få gjort... Idag gjekk me grundig til verks for å sei det sånn.
Det var ikkje snakk om å snippa av ei grein her og der, nei det vart saga ned små tre frå trea...sort of.... Så no er forhåpentligvis nabokona nøgd ei stund, eg har fått eit nytt fjell av ved og greiner eg må få kvitta meg med...og eg trur jamen meg eg kjem til å få meir sol inn på verandaen min også:)
Men eg ønskjer meg ein gartnar eller arborist (er det ikkje det desse tre-doktorane heiter?) som kan gjera ting slik det skal gjerast, for her er det hobbygartnar på høgt nivå.. :)

Uansett, ting vart gjort, resultatet er godt nok og eg gledar meg endå litt meir til Sommerkos på Haugalandet! Har høyrt nyss om at det er basseng i umiddelbar nærleik til festivitasen, stemmer det??:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar